Menu Luk

WEBINAR: “Gid vi var bedre til at prioritere …”

Der er 4 årsager til, at du og dine kolleger har svært ved at prioritere jeres arbejde. Lær, hvordan du får bugt med dem …

… så I kan få den kvalitet, ro og effektivitet, som god prioriteringen giver.

Webinaret er afholdt, men du kan se med alligevel!

Skriv dig op til mit nyhedsbrev:
Så får du adgang til 22 minutters inspiration, gode råd – og turkise slides!

På webinaret lærer jeg dig:

  • Hvorfor så mange teams og organisationer har svært ved at prioritere deres opgaver, uanset hvor mange prioriteringskriterier de har.
  • Hvad du og dine kolleger skal gøre i stedet for. Spoiler alert: Det starter længe inden, I kigger på jeres konkrete opgaver.

Om mig, din vært: Line Hviid

Line Hviid er din super-strukturerede vært på dette webinar om at blive bedre til at prioritere

Gennem mere end 10 år har jeg hjulpet teams og organisationer til effektive processer og godt samarbejde.

Mit speciale er agile arbejdsmetoder og personlig produktivitet. Og så er jeg sandsynligvis det mest strukturerede menneske, du nogensinde har mødt. Jeg lader til at kunne få overblik over hvad som helst.

Jeg har faciliteret tonsvis af workshops, både fysisk og online, og jeg glæder mig til at byde dig velkommen på dette webinar!

Få adgang til 22 minutters inspiration, gode råd – og turkise slides!

Skriv dig op til mit nyhedsbrev: