Menu Luk

Tips til hvordan I bedst samarbejder

"Processer og komplicerede og mennesker er besværlige!" Lidt ligesom denne væg af post-it-note-væg. Men sådan behøver det ikke at være. Nyhedsbrevet Processer & Mennesker giver dig tips til, hvordan I samarbejder. Foto: Aedrian Salazar - Unsplash

“Processer er komplicerede, og mennesker er besværlige!”

Det er ikke altid let at få styr på, hvordan vi samarbejder. Men det betyder ikke, at det ikke kan lade sig gøre. 

Du skal blot vide, hvordan I skal gøre det.

Den nemmeste vej til konkrete tips til bedre samarbejde er via mit nyhedsbrev

Tilmeld dig her, så giver jeg dig tips og tanker direkte i indbakken. Jeg starter med at give dig en bouillonterning af mine bedste tips, tricks og anbefalinger

Mit nyhedsbrev, Processer & Mennesker, handler lige præcis om, hvordan I bedst samarbejder.

Engang imellem fortæller jeg dig også om nyt fra min konsulentbiks. Det kan fx være gratis webinarer eller rabat på mine workshops.

Her er et par eksempler på, hvad du kan få fra mig:
Hvorfor du med fordel kan bruge humor på jobbet
Hvorfor du og dine kolleger bør lære at tage det langsomt

Den næst-nemmeste løsning …

… er at dykke ned i listen over de 7 mest almindelige problemer, som teams og organisationer har, når de samarbejder: