Menu Luk

WEBINAR: “Gid vi var bedre til at prioritere …”

Der er 4 årsager til, at du og dine kolleger har svært ved at prioritere jeres arbejde. Lær, hvordan du får bugt med dem …

… så I kan få den kvalitet, ro og effektivitet, som god prioriteringen giver.

Tilmeld dig webinaret “Gid vi var bedre til at prioritere …”
20. november 2024 kl. 9.00-9.30

På 30 minutter klæder jeg dig på til at tackle prioriterings-udfordringerne.

På webinaret lærer jeg dig:

  • Hvorfor så mange teams og organisationer har svært ved at prioritere deres opgaver, uanset hvor mange prioriteringskriterier de har.
  • Hvad du og dine kolleger skal gøre i stedet for. Spoiler alert: Det starter længe inden, I kigger på jeres konkrete opgaver.

Du får også:

  • Muligheden for at stille spørgsmål.
  • Materiale og video tilsendt bagefter.

Om mig, din vært: Line Hviid

Line Hviid er din super-strukturerede vært på dette webinar om at blive bedre til at prioritere

Gennem mere end 10 år har jeg hjulpet teams og organisationer til effektive processer og godt samarbejde.

Mit speciale er agile arbejdsmetoder og personlig produktivitet. Og så er jeg sandsynligvis det mest strukturerede menneske, du nogensinde har mødt. Jeg lader til at kunne få overblik over hvad som helst.

Jeg har faciliteret tonsvis af workshops, både fysisk og online, og jeg glæder mig til at byde dig velkommen på dette webinar!